sobota, 9 lipca 2016

tradycje

Nie używam FireFoxa, korzystam z Google Chrom, bo tak zdecydował mój bratanek a ja mu wierzę bezgranicznie.
On to na samym starcie powiedział mi coś, co zapamiętałam i tego się trzymam; „Ciociu! Nie jesteś w stanie tego komputera popsuć!”
Pamięć mam z całą pewnością nie przeładowaną, bo nie byłabym w stanie tego dokonać a jestem jedyną użytkowniczką tego cudu techniki, który pewnie jest już w tym momencie przestarzały… ale ja też nie taka znów młoda.Radio TOKFM dziś o 8:20 podało informację – opinie ministra Obrony Narodowej Siemoniaka ,który udając się do Afganistanu powiedział ,że udział Naszych żołnierzy w misji NATO w Afganistanie wpisuje sie w TRADYCJĘ Powstania Warszawskiego .
Szokująco głupia opinia .w roznych formacjach niemieckich sluzylo 600 tys. Polakow. Wielu tylko z racji miejsca urodzenia bylo „Polakami”; Kaszubi, Prusy Wsch., Mazury, Pomerania, etc. Ja tez mialem obywatelstwo polskie poniewaz torby papierowe  urodzilem sie tam gdzie nigdy Polski nie bylo (a moja rodzina od stuleci), a teraz jest, i to jaka, Piastowska.
Autorze, z twoich wywodów wynika, ze najprawdopodobniej urodziłeś się na Śląsku (lub w okolicach). Wskazuje na to ironiczna wzmianka o Piastach, słaba orientacja o pozostałych regionach dzisiejszej Polski (wrzucanie wszystkich do jednego worka), trzymanie się poprawności językowej w wypowiedziach oraz specyficzny sposób argumentacji.
Za nieśląskością natomiast przemawia bardzo ostry ton wypowiedzi z licznymi wtrętami spontanicznych, nieskoordynowanych ataków zupełnie nie przystający do zawsze przygotowanego legionisty.
Wczoraj o godzinie 17:00 znajdowałem się w Centrum Szczecina w drodze na ” inspekcje ” przygotowań do Finału „Tall Ships Challnage „2013
Zawyły Syreny – NIKT się nie zatrzymał ,za wyjątkiem samochodów stopujących na czerwonych światłach .Gdy usuwano mi mieliny z odcinka C5 prowadzącego do zakończeń nerwowych na palcach obsługujących klawiaturę, oraz do mięśni odpowiedzialnych za umiejętność chodzenia do tyłu, to napracowano się, bo ten odcinek rdzenia kręgowego mam strasznie pokręcony.
Gdy opuściłem już Oddział Intensywnej Opieki Neurologicznej, to na obchodzie Ordynator objaśnił swemu lekarskiemu sztabowi: „A tu macie Panie i Panowie pouczający przypadek niedorozwoju rdzenia. Gdy nerwy nie są pnączem opartym na tyce nerwów papierowe torby reklamowe   chamstwa, to diagnozowanie rozciąga się na wiele tygodni, bo stan somy jest ukrywany przez stan ducha. To jedna z naszych najtrudniejszych operacji. Pacjent zaczął bredzić, że mu lepiej, a dwa miesiące oszukiwał objawami! I dwa razy popsuł tomograf i raz rezonans.”

Po 30 ” -40 ” dźwięk Syren umilkł .
Po kilku miniutach większe zainteresowanie wzbudziła karetka pogotownia na sygnale .
Takie sztuczki ze zrzucaniem niechcianych okienek reklamowych mam opanowane i nie o taką sztuczkę tu chodziło, bo okno było duże, stało murem na środku ekranu zasłaniając całą pożądaną treść. Nie dawało się przesunąć w jakimkolwiek kierunku ani też zamknąć, choć przy znaku X stało jak wół zamknij – kiedy przesuwałam całość w dół, albo do góry, to draństwo stało wciąż w środku ekranu.
Zajrzałam przed chwilką i … znikło. Prognoza daje się oglądać.
Dodam tu jeszcze, że nigdy nie logowałam się na żadnym portalu typu „Nasza klasa”, ani też na Facebooku i nie mam takiego zamiaru. Skąd więc to nachalne pytanie z okna i czemu do mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz