niedziela, 15 grudnia 2019

lament

Ja na za. ..piu pod Warszawą do 1 lipca 2019 płaciłem 14.50 za segregowane i 29.00 za nie segregowane od osoby. Od 1 lipca to już 25.00 za segregowane i 50.00 za nie segregowane. Mało tego zostałem zmuszony do segregowania bo ;ustawa nakłada na mnie taki obowiązek od 1 stycznia Szlag mnie trafia przy papraniu się z tymi śmieciami...Kopacz zgodziła się na politykę ekologii... Było dwa razy przesuwane terminy segregacji i kar za nie wywiazyeanie się... Gdzie system który miał to umożliwić. 8 lat rządził POkemonyOpłata od lokalu jest mocno niesprawiedliwa. 6 osobowa rodzina będzie płaciła tyle samo co emerytka. Poroniony pomysł. Ja mieszkam w wieżowcu 10 piętrowym i już widzę jak wszyscy segreguja....W Łodzi to 24 zł od osoby, a że wystarczy jedna osoba w bloku niesegregująca, to 48 zł od osoby. Od osoby, nie od mieszkania i nie od metrażu. W Łodzi, nie w stolicy. I ile to będzie dla rodzin pięcioosobowych lub więcej? Warszawa o tym chociaż pomyślała, radni z Łodzi mają to w 4 literach.Przecież ustawę śmieciową wprowadziło PO by zagraniczne firmy zarobiły na Polakach! Dz.U. 2013 poz. 228 Dziennik Ustaw2013poz. 228 Ustawa z dnia 25 stycznia 2013 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach Tekst aktu: D20130228L.pdf Tekst ogłoszony: D20130228.pdf Status aktu prawnego:akt objęty tekstem jednolitym Data ogłoszenia:2013-02-19 Data wydania:2013-01-25 Data wejścia w życie:2013-03-06 Data obowiązywania:2013-03-06 Uwagi:Objęte tekstem jednolitym Dz. U. 2013, poz. 1399 z wyj. art. 2 Organ wydający:SEJMPlujacy jadem, a moze by tak ruszyc glowa i dotrzec do zrodla podwyzek hmmm ? Za ciezkie na wasze umiejetnosci. Przeciez Pisowy przekaz dnia juz poogladaliscie sobie w TVPiS i wszystko wiecie. Za chwileczke samorzady powiedza STOP za placenie za pincet o czasie, podczas gdy kaczy doverment daje im kase jak chce. To bedzie lament.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz