sobota, 24 stycznia 2015

dla zusu

Pracodawca to jest niewolnik który musi tyrać dla budżetu , musi płacić zus nie ważne czy na niego zrobił , musi placić 20 rodzajów beznadziejnych podatków . A co ma w zamian od państwa ? Nawet jak firma padnie to zasilku dla bezrobotnych nie dostanie . Kasa jest pusta, więc szukają jej gdzie się da. O przyszłość musimy zatroszczyć się sami. Jedynie edukacja zawodowa i finansowa może nas ustrzec przed finansowymi kłopotami. Słyszeliście o książce   o tworzeniu swojego majątku? Wiele "polskich" przykładów. Powinni kontrolować nie tylko te kobiety co zakładają firmy ale także te które przez 9 miesięcy nie pracują. Obecnie w  . To jest skandal, żeby wypisywano tak zwolnienia L4 na skalę masowo. Za chwile nikt nie da kobietom zatrudnienia na umowy o pracę. Same się tego proszą. Ciąża jeden tydzień a L4 na 9 miesięcy. I niech mi tu nikt nie próbuje wmówić pierdół o ciąży zagrożonej bo nie uwierzę, że 9 miesięcy zero szpitala i jeszcze chora może chodzić wpisane na L4, żeby nie było że ma siedzieć cały czas w domu.   Wiem co piszę bo sama9 miesięcznego dziecka i przepracowałam całą ciążę. idiotko pracodawca nie wysyła na zwolnienie bo nie ma takich uprawnień, grypę jelitową miałam przy ciążach wymiotowałam, a pracowałam do porodu, który odbył się 9 dni po wskazanym przez lekarza terminie, przez całą ciążę byłam 3 dni na zwolnieniu właśnie z powodu wzmożonych wymiotów, jeszcze nie spotkałam kobiety, która by wymiotowała przez 5 miesięcy, bo w takim przypadku powinnaś leżeć w szpitalu, a chyba tak nie było. Potwierdzam - od 13 lat dyrektoruję, sama jestem mamą 2 dzieci. Wiem, że niektóre panie miały problemy i to bardzo zasiłek chorobowy wiąże się z chorobą w bieliźnie, a ciąża to nie choroba natomiast przyszłe mamuśki ledwo zobaczą czerwony pasek na teście ciążowym już idą na zwolnienie, natomiast zasiłek macierzyński wiąże się z zatrudnieniem, a cwaniary zakładają firmy fikcyjne, które mają po jednej składce zapewnić wysokie świadczenia z zabezpieczenia społecznego, na które  wszyscy także ci którzy mają płace minimalne, sama znam człowieka, który opłacił 5 tys. składki za ojca leżącego w szpitalu i natychmiast złożył wniosek o zasiłek chorobowy, a później był wściekły, że ZUS odmówił zasiłku i w dodatku renty. Ja płacę co miesiąć składki na ten złodziejski ZUS, nie choruję, nie mam L4, i nie obciążam NFZu, bo mam prywatną opiekę. Zasuwam na 4 zmiany w ciężkich warunkach, nadgodziny, dodatkowo prowadzę działalność i tuż znowu, o zgrozo ZUS, może nie duży, ale jednak. Jeśli moja Żona zajdzie w ciążę na pewno będziemy starali się zyskać jak najwięcej. Nie dlatego, że jesteśmy kombinatorami, ale dlatego, że takie jest prawo. Wg mnie to nie oszustwo w bieliźnie, ale normalna działalność prorodzinna i odbieranie tego co włożyłem do ZUS.
 poważne, ale ponad 50% to fikcja literacka. Żal mi młodych kobiet w nocnej bieliźnie, bo nikt ich nie chce zatrudniać na stałe. To nie chory kraj, jak ci sie nie podoba to wyjedź. Oszustwo, bo inaczej tego nazwać nie można nie może byc tolerowane i musi być scigane i karane. To jest wyłudzenie kasy od państwa, zabranie najbardziej potrzebującym przez cwaniaków których i tak na to stać, bo biedny nie opłaci 3-4 tys zl na ZUS przez 3 m-ce. Od kilkunastu lat mam jednoosobową firmę i przez ten okres raz tylko byłam na L4 z powodu pobytu w szpitalu i operacji. Pieniądze, które wypłacił ZUS to były jakieś śmieszne grosze. Jak jestem chora to biorę leki i idę do pracy, płacę składki i nigdy nie oszukałam nikogo na 5 groszy. Grandą jest okradanie nas tych uczciwych!  Taki proceder powinno się batem pod pręgierzem leczyć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz